úterý 22. dubna 2014

Mirrors


Okay, takže, jsem takhle na Facebooku a najednou na zdi vidím toto. Už jenom kvůli názvu stránky "Creepy Art" jsem se trochu zdráhala zda si to přečíst. Nakonec jsem usoudila, že mi to přece neublíží. Hned jak jsem to dočetla tak jsem začala litovat toho, že jsem se do toho vůbec pustila... Dneska se odmítám koukat do zrcadla. Seriózně, neplánuji to. Neříkám, že je to úplně pravda, ale docela bych tomu i věřila. A navíc je to vyloženě creepy. Nějaký vaše pocity? Věříte, nevěříte. 
M-kay bye, -J

2 komentáře:

  1. Je to mocné :) Ale obávám se, že zrcadlu se nevyhnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem se přes to přenesla, když jsem včera neviděla vedle sebe stát... no... sebe :D
      Ale stejně se snažím vyhnout dlouhodobému očnímu kontaktu sama se sebou v zrcadle.

      Vymazat